Jumaat, 30 Disember 2011

Tentang Beliau dan Tsunami Rindu.(err..)

Salam.
memang penuh FB aku semalam.Jenuh aku nak bukak satu-satu  notifications yang berdozen-dozen tu.
aphal? ya,apa lagi kalau bukan kes Tentang Dhia yang meletup tu.aku akui,walaupun banyak benda lagi
yang patut di buat,aku layan jelah drama tu.tapi,tak selalu lah.
jarang aku layan full satu jam.yelah,dah maghrib.memang nak tercongok je depan TV cam tiang .tak kuasa aku!
okeyh,bagi aku drama ni banyak bagi moral walaupun ada sesetengah yang tak patut di contohi.
macam kehidupan realiti ,ada yang jahat.takkan nak sound yang jahat tu pegi tukar jadi baik.gila lah namanya.



aku rasa,memang pecah rekodlah sebab sebagai budak lelaki sejati lelaki,aku dok berceloteh
pasal menatang ni.hahaha.lantaklah.
-mak mentua Dhia,Ku Salmi memang best.sebab? jahat dier betul2 hidup.yelah,kalau cerita Indon,yang
jahat tersangatlah kejam tapi pompan ni agak klako pun ada.masa mula2 tu aku ingat jadi pelakon extra je.
rupa-rupanya watak penting..hok eleh..


- Zetty,adik Zikir yang sengal tu best jugak.sebab? dier selalu kantoikan mak dier.hahahha.
memang sengal + lurus sikit.kalau Dhia masak,memula kata takmo,alih2 sangkut jugak.memang sakai.


-Melly,pompan yang aku ingat paling jahat Ya Rabbi dalam drama ni.okeyh,aku suka masa dier 
menyamar sebagai pompan alim.walaupun nampak munafik,tapi setidak2nya lawakpun ada.hahahah.


so,secara konklusinya,aku tak pernah ikut penuh drama2 yang ada kat TV.muahahah.
aku lebih suka tengok episod akhir je.lantaklah Nada Cinta ke,Mangkuk Cinta ke,Biar Mimpi Sampai ke
Pluto ke..dan yang sewaktu dengannya.hahahahha.

and now Ombak Rindu..




seriously,cerita2 tangkap leleh camni langsung tak menarik minat aku(yelah tu.)
aku tengok movie ni pun kat Youtube.hahhaha.time dah abis tayang kat panggung dah...
maleh aku nak tengok.sebab? alah..cerita Melayu mesti keluar kat Youtube punya.
takpun kat TV3 time raya.so,toksah la risau ye makcik2..



walaupun kejap tengok,kejap layan FB,bagi aku movie ni okeyh lah.

-watak Lisa(awek kedua aku) memang menjadik walaupun gedik tahap kritikal.hahahah
-Maya (awek keempat aku) memang menghayati watak  sebagai pompan baik ala2 kucin gitu.
-movie ni ajar penonton supaya kawin dulu sebelum buat apa2.memang bagi pengajaran.
so,sapa yang dok couple tu bawak2 lah istigfar..hahahhaha


Okeyh,aku rasa dah maleh nak celoteh dah.rasa macam dah terlambat dah buat entri pasal
2 benda alah ni.basi pun basi lah.janji update.hahahhah
mana tau lepas ni ada Tsunami Rindu pulak,Ribut Rindu ke.tak pun Tentang Beliau,Mengenai Saya atau
apa2 saja.lantaklah.maleh nak layan..wakakakaka =D

ppsstt...- harap2 janganlah pulak ingat aku kaki jiwang hahaha.tooo-hoo-loong lah weyyh!!






2 ulasan:

  1. tentang Dhia, watak yang paling best tgk, watak melly..dari jahat tahap setan..terus insaf jadi baik..cuma satu, kenapa xde babak melly g minta maaf dengan makcik yg jaga dia time mgandung tu kan??? sian makcik tu..

    ombak rindu lak..sis belum tgk lagi daaa...xde masa nk ke cinema...bz keje..huhu..tapi kat astro first dah kuar..ingt nk langgan astro first je..tpi tggu masa btul2 free..

    sis follow sini..ade mase jom g belog sis.. :)

    .:: Jom Buat Duit Sambil Online|Sangat Mudah ::.

    BalasPadam
  2. hahahah...terima kasih baca.boleh lah tahannya..hahah.

    BalasPadam