Sabtu, 5 November 2011

Memacam cara kalo lapar..

ko tau,aq sepanjang idop tak pernah jumpa memacam cara yang pelik utk makan....sampai kat skolah ni,tak ajaib lah kalo aq TERKEZUT tgok dak sbp makan....yelah...kitorg mana boleh bawak tong gas,dapur memsak cerek,heater(kekadang ader gak..hehehe) n blalblablabla sumer benda alah tu..
dan jangan terkezut beruk tahap cipan kalo ader yg bwk beras..tak cayer?lantak ko lah nak cayer ker tak...
tapi yg pasti ni la aq tgok(bajet...).tapi mengikut firasat aq, rasanya  budak MRSM PON 2  KALI SAploh gak....

1)MAKAN MI SEDAP DALAM PLASTIK
ni bukan makan dalam bekas plastik..tapi dalam plastik pembalut tu sindri...amik ko..cara yg efektif lg terbaekk ni tak memerlukan bekas dikala 'KRISIS BEKAS' menyerang...
caranya mudah=
-amik me segera tak kisahlah perisa aper
-janji jenis me goreng
-then isi air kat  water heater(sebelah dorm ruby n amethyst)
-tunggu kembang,buang air n masukkan perncah




kan dah selesai....mudah tapi pelik..

2) MASAK TELUR GUNA SETERIKA
 cara sebegini baru nak bermula sebenarya dan baru kat aspura..belum kat aspuri lagi...sumapah taq tak tau saper pencipta ala2 hadiah nobel ni...
cara2nyer ialah=
-ambil telur( mintak kak intan mak cik kantin) atau telur yg dgunakan utk ari jadi kwn anda
-panaskan iron baju ke tahap mmaksimum
-masukkan telur perlahan-lahan




arr.. sedia untuk dimakan...melantak la korg.. tapi kalo baju anda baju telur tu tak tau lah..:)

2) MASAK NASI GUNER HEATER
 cara yg efektif lg baguuiiiss ni lg aq tak kenal saper yg buat n pengasasnyer....
cara2nyer=
-ambil beras dan basuh guna---aper ek?BALDI PON JADILAH
-panaskan heater,masukkan beras
-masukkan air secukup mngkin
-tggu sampi masak...



                     




tapi sumer cara diatas aq tak tau lah makanan tu masak or tak...
aq pownn tak penah cuba sebenarnyer..giler ko..mati nanti tau tak..sakit perut aq...
hahah..kalo nak guner dialu-alukan..hehehe

but,biasanya orang guna makanan kering aja.silakan jika anda inginkan kelainan..mengapa tidak?(ewah..)



1 ulasan:

  1. aku kat asrama dulu masak sosej dalam heater... rebus sampai kembang.. balut dgn roti, tuang sos... tapi lepas tu, tuan heater mengamuk jgk la sbb ada kesan sosej melekat dekat besi heater...

    BalasPadam